Training&Bijscholing

Training & Bijscholing

Loop je vast? Of onvoldoende tijd...?


Het kan zijn dat je even vast loopt in

de training. Of dat je paard nog even

"een maatje te groot" voor je is, of dat

je even te weinig tijd voor je paard hebt door

ziekte, zwangerschap of werk. 


In dat geval kan ik langs komen op locatie

en kan ik incidenteel of op reguliere basis je paard komen (bij)trainen.


Voordeel is dat je niet alles alleen hoeft op te lossen en het zal zeker een heleboel tijd gaan schelen wanneer je zelf nog de ervaring mist om bijvoorbeeld je paard goed te leren om op zijn eigen benen te gaan lopen. Hoe eerder hij zich in zijn eigen balans kan redden, hoe eerder hij klaar is voor een stapje meer.


Er gaat veel tijd verloren aan scheefgetrainde paarden die opnieuw weer eerst recht gericht moeten leren lopen voor ze verder kunnen. 


Heb je belang bij trainingsondersteuning, neem dan contact met mij op.


NB.: Ik doe niet meer aan zadelmak maken.


Foto: Mara Los

Privacy beleid

OK